خواسته های مشانا


خواسته های مشانا



من یه دخترم.....اگه خودمو لوس نکنم...اگه وقتی چشمات میچرخه از حسودی دیوونه نشم...اگه بخاطر تو به خودم نرسم...اگه سر به سرت نذارم....اگه برات گریه نکنم...اگه لبو لوچه اویزون نکنم تا بغلم نکنی...اگه بهت نگم اقامون...اگه برات مظلوم بازی درنیارم...اگه از سرو کولت بالا نرم...اگه ناغافل دستاتو نگیرم...اگه... اونموقع که تو دیگه دیوونه و عاشقم نمیشی...تو عاشق اینی که من یه خانوم کامل باشم....خانوم تو اماااااااا تو پسری...اگه برام غیرتی نشی...اگه روم حساس نباشی...اگه باهام مهربون نباشی...اگه بهم اخمای کوچولو نکنی...اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو...اگه بهم نگی عروسک من....اگه قربون صدقم نری...اگه بهم نگی تو دیگه فقط مال منی...اگه بهم نگی خانومم....اونوقت منم دیوونه و عاشقت نمیشم تا پیشت شاد باشم...تا باهات باشم...من تورو مرد میخوام...مرد من پس بیا و مرد باش....ابرو برندار...دماغتو عمل نکن...م.هاتو رنگ نکن...لوس حرف نزن....منو تو ادم و حواییم پس بیا جاهامونو عوض نکنیم...من لطافت نگه میدارم تو صلابت...تو نگاهتو نگه دار من نجابتمو...بیا سعی کن واسه هم بهترین باشیم...من بهترین دختر واسه تو...تو بهترین پسر واسه من....بیا سعی کنیم...شاید سخت باشه ولی سعی کنیم.....



اگر اومدی ونظرندادی ومن ندیدم / الهی توبمیری من نمیرم / سر قبرت بیام پارتی بگیرم / الهی سرخک واوریون بگیری /تب مالت وبلای جون بگیری / الهی از سرت تا پات فلج شه / کمرت بشکنه دستت کبود شه / الهی حسبه وام اس بگیری / سرراه بیمارستان بمیری / الهی خیر نبینی / الهی کور بشی چشمت نبینه / بمیری گم بشی حقت همینه / الهی اسم تیپ آ بگیری / هنوز که زنده ای پس کی میمیری / الهی زن یا شوهر ایدزی بگیری / بفهمی از ایدزم داری میمیری / بیاتویه نظربده همین جا...که تاعمرداری زنده باشی وبرپا اونایی که نظرنمیدن مواظب خودشون باشن

نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت18:12---5 آبان 1392
سلام خیلی وبلاگ قشنگی داشتی خیلی خوب بود به منم سر بزن خوبه منتظرتم فعلا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:52 ] [ زهره ] [ ]